Tváří v tvář COVIDU-19 a pohodlnému online nakupování musí prodejci pracovat tvrději než kdy jindy. Jen tak se jim podaří nalákat zákazníky zpět do prodejen. Pro mnoho lidí ale není nakupování jen o získání toho, co potřebují. Je to pro ně zážitek, výlet nebo relaxace.
Žijeme ve stále více urbanizovaném světě, ale stále v sobě máme jakési vnitřní spojení s přírodou. A zde přichází na řadu biofilní design – implementace přírody do zastavěného prostředí. To zahrnuje zohlednění přirozeného světla, zlepšení proudění vzduchu a ano – vegetaci.
Bylo prokázáno, že rostliny nám umožňují cítit se dobře, snižují stres a násobí pocit pohody. Nakupování je multisenzorický zážitek a zeleň v obchodních prostorech pomáhá vytvořit prostředí, ve kterém mohou zákazníci relaxovat, nespěchat a lépe se soustředit. Zkrátka jej opravdu prožívat.
Zeptejte se našich specialistů
Zatímco květináče a další tradiční rostlinné prvky nejsou vždy praktické, živé stěny ze systému PlantBox (který byl použit u všech realizací v tomto článku) nabízejí prostorově dynamické a efektivní řešení.
A právě tyto vertikální zahrady pomohou vylepšit identitu značky, fungují jako výborný InstaSpot (pozn. - místo vyčleněné pro focení) a přitom jasně komunikují ekologii a zodpovědnost. Vůči životnímu prostředí, vůči zákazníkům i vůči sobě. Celý systém PlantBox je navíc vyroben ze 100% recyklátu. Mimo jiné tyto stěny zlepšují kvalitu vnitřního prostředí tím, že čistí vzduch a optimalizují akustiku místností.
Prodejny musí svým návštěvníkům neustále přinášet něco nového. A používají k tomu akce, displeje a plakáty. Ale sezónní výsadba a správně zvolené rostlinné složení vaší stěny dovede vytvořit měnící se prvek, který zákazníkům poskytne pokaždé nový a nový pohled.