„Sport ve vás vychovává odolnost a tah na branku. Tak, jako se snažíte dát koš přes všechny soupeře, tak se snažíte i získat zakázku. Je to o vytrvalosti…“
Příběh Nataši a LIKO-Su začal už u samotného vzniku naší společnosti. Mladinkou vicemistryni světa v basketbale práce ve státním železničním podniku zdaleka nenaplňovala a bála se, že zakrní. O 24 let později má tato legendární obchodní ředitelka na svém kontě přes 6000 cenových nabídek a 2500 realizací v neskutečném objemu 560 000 000,- Kč. Jak něco takového dokázala?
„Skončila jsem s prací na železnici a přemýšlela, co se sebou dál. Byl to státní podnik a já měla pocit, že tam zakrním. Neviděla jsem žádnou možnost dalšího rozvoje nebo možností. Zkrátka státní zaměstnání…
K LIKO-Su jsem se dostala vlastně náhodou. Jeden můj kamarád a firma, ve které pracoval, měli na veletrhu stánek vedle firmy AUDO-Rockfon (dřívější LIKO-S), která zrovna sháněla zaměstnance, a můj známý mě doporučil. Následoval menší kolotoč schůzek zakončený dvouhodinovým setkáním s panem Musilem. A ten mě přijal.
Tenkrát potřebovali někoho pro koordinaci kanceláře. A tak se to nějak vyvinulo, že jsem se začala věnovat i obchodu. Pocházím přímo z Bratislavy a měla jsem tu spoustu známých a dokázala jsem toho správně využít. Taky jsem hrála basket a spousta mých sportovních kolegů a známých se taky věnovala různým odvětvím, což mi zase nahrávalo. I tak jsme ale začínali v jedné malé místnůstce, s jedním psacím strojem a telefonem. Měli jsme jenom své nohy a přesvědčovací schopnosti. K informacím nebylo tenkrát zrovna lehké se dostat. Dneska lze na webu najít v podstatě všechno – stačí chtít a pořádně hledat…
Mám zkrátka ráda stabilitu, a když jsem spokojená, nemám důvod něco měnit. LIKO-S je solidní firma se silným vedením – pan Musil je vizionář a vynikající lídr, který neustále tlačí firmu dopředu. I na dovolenou jezdím už spoustu let na stejné místo do Itálie. Tam to miluji – všichni už nás znají a pokaždé nás vítají jako doma.
No a za ta léta mi obchod přirostl k srdci. Moc ráda komunikuji a myslím si, že si umím získat lidi – neříkám, že vždy a všude – někomu samozřejmě můžu být sympatická, jinému zase ne. Tak jako i mně jsou někteří více sympatičtí a jiní zase méně. Kdybych to měla shrnout, řekla bych, že umím navázat se zákazníkem přátelský vztah. A proč? Jde hlavně o upřímnost. Když jsem veselá, tak se směju, a když jsem smutná, tak pláču. Jsem prostě žena…“
A jak jsme se s Natašou rozloučili my Likosáci? A co obchodní partneři? Vzpomínkové video a fotky z hromadného promítání prohlížejte níže...